Årsmötesdag den 27 april 2017

Swedish Medtechs medlemsföretag hälsas varmt välkomna till årsmöte den 27 april. Inbjudan och information har skickats till företagets huvudkontakt, vid frågor vänligen kontakta Pernilla Ring.

Därefter arrangeras den stora årsmöteskonferensen. Årets konferens fokuserar på digitaliseringens inverkan på vård och omsorg och mer specifikt på hur AI, Artificiell Intelligens kan komma att förändra den vård vi möter. När vi ser hur stora datamängder kan användas för att skapa riktad reklam till oss när vi surfar, hur sociala medier kan föreslå kontakter som är högst relevanta så förstår vi värdet i aggregerad data. Hur kan detta användas i vården? Vad kan vi se på kort och lång sikt?

Årsmöteskonferensen arrangeras för Swedish Medtechs medlemmar, nätverkspartners och det externa nätverket. Har du frågor kring konferensen kontakta gärna Pernilla Ring.