Upphandling i praktiken 7-8 september 2020

BOKNINGSSIDA

Ur agendan:

  • Syftet med offentlig upphandling 
  • Regelverk som påverkar
  • Inköps- och upphandlingsprocessen 
  • Samhällsekonomi
  • Sekretess
  • Jäv och intressekonflikt
  • Ramavtal
  • Överprövning
  • Upphandlingsskadeavgift 
  • Aktuella rättsfall


Välkommen att boka kursen!

Praktisk information
Kursen omfattar 1 och ½ dag. Första dagen: 13:00-17:00 och andra dagen 08:30-15:00.

Ort: Centralt i Stockholm

Avgift: 5 900 kr för deltagare från medlemsföretag och 7 900 kr för ickemedlemmar. Alla avgifter är exkl. moms.

Frågor: Pernilla Andrée, telefon 08-586 246 17 eller mejl

Antalet deltagare är begränsat och anmälan är bindande. Uppstår problem med deltagande finns dock möjlighet att överlåta platsen till en kollega från samma företag.

För att boka en kurs/event via kortbetalning, klicka på en av knapparna nedan.

Betala med kort (ej medlem) Betala med kort (medlem)

logo

Besöksadress
Sveavägen 63, Stockholm

Postadress
Box 3601
103 59 Stockholm

Telefon 08-586 246 00 (vxl)

E-post info@swedishmedtech.se

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Är ditt företag medlem i Swedish Medtech har du möjlighet att ta del av vårt medlemsbrev, som skickas ut 11 gånger per år.